Siyah rengini öğreniyoruz.Zebra Babanın kayıp çizgileri adlı kitap okundu.Zebranın çizgileri siyah boya kalemi ile çizildi ve ardından kesildi.Siyah renkte olan hayvanlar incelendi.
Psikososyal programımızda yer alan Güvenlik çalışması.Faremin güvenli yeri etkinliğinde fareye bir isim bulundu.Fareye güvenli yer tasarlandı.
Psikososyal destek programımızdaki öfkeyle baş etme çalışmalarımızda denetimiz.Nasıl sakinleşebilirim çocuklardan gelen öneriler
Psikososyal destek programında yer alan tanışma,duygular - en sevdiği hayvan/renk ve grup kuralları çalışmalarımız
8 Mart Dünya Kadınlar Gününde yapılan etkinliklerimiz. İz bırakan kadınlarımızın hayatlarını inceledik.
5/D sınıfı öğrencileri bugün dört sayısını öğrendi.Dört sayısıyla ilgili çalışma sayfası yaptılar. Dört sayısıyla ilgili pasta etkinliklerini boyayıp süslediler.El ele kitaplarından çalışma sayfası yaptılar.
Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün hayatı öğrencilere anlatılarak Cumhuriyet kavramı üzerinde durulur. Eğitici video izlenir. Mustafa Kemal Atatürk'ün fotoğrafları ile hep birlikte kolaj yapılarak pano hazırlanır. Kodlama çalışması yapıldı. Sınıf süslendi.Cumhuriyet çocukları tacı yapılarak takıldı. Rozetler kesilerek takıldı. Müzik eşliğinde balonlarla dans edildi. Okul bahçesinde kutlama etkinlikleri yapıldı. Bayraklarla yürüyüş yapıldı.
5/D sınıfı öğrencileri bugün Çember geomettik şeklini öğrendiler. Daha önce öğrendikleri Daire geometrik şekli ile çemberin farklarını öğrendiler rulolardan baskı yaparak çember oluşturdular.Kavram çalışması yaptılar. Çemberin içinden geçme ve top yapıştırma oyunu oynadılar.
3/A sınıfı öğrencilerimiz ''Hayvanları Koruma Günü'' kapsamında hayvan sevgisi hakkında sohbet ettiler. Makas çalışması ve Kedi sanat etkinliği yaptılar. ''Hayvanlar'' konulu drama çalışması yaptılar. Sokak hayvanları için mamalar okul içersindeki yuvalarına bırakıldı.
5/D sınıfı öğrencileri bugün ''Dünya çocuk hakları gününü''kutladılar. Dünya çocuk hakları günü ile ilgili sohbet ettiler, Çocuk haklarını öğrendiler ve Dünya ve çocuk boyama sayfasını boyayıp kestiler kartonun üzerine yapıştırdılar .Barış nedemek? bunlara cevab aradılar ve sohbet ettiler . ''Bir Dünya bırakın biz çocuklara''adlı şarkıyı öğrendiler.' 'Aç kapıyı bezirgan başı''oyununu oynadılar keyifli bir gün geçirdiler.
Öğretmenin sınıfta farklı merkezlere gizlemiş olduğu parçalar öğrenciler tarafından bulunarak birleştirilir. Ortaya çıkan şeklin daire olduğu vurgulanır. Öğrenciler evden daire şeklinde materyaller getirirler. Materyaller hep birlikte incelenir. Kenarı ve köşesi olmadığı hakkında bilgilendirme yapılır.Ressam Vasili Kandinski'nin daire şeklini kullanarak yapmış olduğu eserler incelenir. Kesme yapıştırma çalışmaları ile daire şekilleri oluşturularak ve parmak boyası kullanılarak sınıfımızda ortak sanat çalışması yapılarak panoda sergilenir. Mandallarla daire taşıma oyunu çocukların büyük ilgisiyle tamamlandı. Daire şeklindeki kütükler üzerinde değişik öykünmelerle drama çalışmaları yapıldı. İlgili şarkılar dinlendi..Dairelerle örüntü çalışmaları yapıldı.
5/D sınıfı öğrencileri bugün güne spor yaparak başladı. ''uzun - kısa''kavramını öğrendiler.öğretmenleri çocukların boylarını ölçerek boy grafiği oluşturdu.ölçüm araçlarını öğrendiler .kulaçla ölçme ,karışla ölçme ,mezurayla ölçme gibi kavramları öğrendiler.ölçme araçlarıyla ilgili eğitici video izlediler ve sohbet ettiler.''değnek adam ''adlı hiakayeyi sesli dinlediler ,ardından ''değnek adam ''sulu boya çalışma sayfasını ve çizgi çalışması yaptılar. ''sandalye kapmaca ''oyununu oynadılar ve keyifli birgün geçirdiler.
5/D sınıfı öğrencileri bugün güne sabah sporuyla başladı.Daha sonra etkinliklerini uyguladılar. Mikrop nedir? mikroplar bizi nasıl hasta eder?Mİkroplardan korunmamız için neler yapmalıyız?bununla ilgili sohbet ettiler.Ardından kendileri özgün bir şekilde mikroplarını yaptılar .''kirli -temiz''kavramını öğrendiler ve masaları güzel bir şekilde temizlediler. ''kirli - temiz'' kavramıyla ve ellerimizi nasıl yıkamalıyız ?bunula ilgili eğitici video izlediler.''mikrop''boyama sayfasını sulu boyalarıyla boyadılar.keyifli bir gün geçirdiler.